sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

недеља, 25. новембар 2018.

a sitni kolači?

šta reći...sitni ,mali, ukusni...

neke sećaju na detinjstvo.ponekom pružaju dozu utehe, nekome sreće.poneka domaćica vrišti jer ne voli da se "mlati"čokoladom i orasima, a tek fondan!!! ma idiiii


ja volim sitne kolače, od prvog trena kad uzmem receptić u ruke, nabavim sastojke, počnem sa pripremom, pa sve do onog finiša dekoracije i služenja.a večito pitanje za koga spremam?za moju dragu dečicu, prijatelje omiljene goste-podjednako za sve.

ima leka i za one kojima ne ide od ruke ovo umeće: priskoče vam prijateljice sa pokojim kolačem a i obilje poslastičara sa finim delicijama...a onda gubite onu draž: mogu ja to!
u narednim postovima ću se pozabaviti receptima i kolačićima a sada evo male najave:


fine ljubavne kuglice by minja

čokoladne korpice sa višnjama

čokoladne korpice sa brusnicama

čokoladne korpice sa kandiranom narandžom i koricama iste

rum kasato

ferero roše 


lokum rolat-recept sa coolinarike by zaharieva






































































































































paaaa do sledećeg posta se malo strpite...

Нема коментара:

Постави коментар