sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

понедељак, 19. март 2018.

posna interkontinental torta

obožavam interkontinental tortu.spoj oraha, kokosa i ćokolade pleni svojim punim ukusom.zato sam se obradovala kada mi je do ruku došao recept "posne varijante" i rešila sam da ga podelim sa vama...
zasucite rukave , pribavite materijal i prionite na posao

potrebno je:




  • i za filove još:
  • 100 gr crne čokolade
  • 100 gr kokosa
  • 100 gr mlevenih oraha
  • preliv od 100 gr čokolade i 2 kašike ulja






izmešati suve sastojke za koricu.odvojeno pripremiti vlažne sastojke.izmešati ove dve grupe sastojaka i peći u tri korice izdelivši ovu masu.za ovu torticu sam pekla u manjem kalupu pa sam dobila 6 korica da bi bila viša tortica.


fil

8 deci soka od narandže skuvati sa dva pudinga od vanile i 2-3 kašike gustina i nekoliko kašika šećera.

penasto umutiti margarin i prah šećer, pa kada se ohladi žuti fil od soka sjediniti ova dva fila.
u jednu trećinu dodati kokos, u drugu čokoladu a u treći mlevene orahe


filovati redosledom:
kora -fil sa čokoladom
kora-fil sa orasima
kora-fil od kokosa
ukrasiti čokoladom

šta....još ste ovde ? hajmo u kuhinju da probamo tortu!

do sledećeg posta





Нема коментара:

Постави коментар