sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

понедељак, 22. јануар 2018.

rol-viršlice




po principu :a šta ćemo za večeru nastadoše ove moje rol viršlice...i vrlo brzooo i nestadoše...nisam vam ja baš neka kuvarica ali  neke stvari vam jednostavno idu od ruke i bez pravog recepta i bez pravih odnosa sastojaka.a viršlice svi moji vole bez obzira da li je lisnato, testo za leptiriće ili ovo moje "odoka" testo




  • oko 1kg brašna
  • oko 1/2lit toplog mleka
  • dobra kockica kvasca
  • grumenčić šećera
  • kašičica dve soli
  • dva tri četiri  jaja
  • punooo ulja
  • susam
  • margarin
  • dobra volja, topla rerna a apetit sigurno imate

prosejati brašno u vanglicu...najbolje da bude sobne temperature...
mleko dobrano zagrejati,taman koliko da se prst potopljen u njega oseća prijatno i toplo, ubaciti grumenčić šećera, veliku kockicu kvasca i dve tri kašike brašna.u toploj kuhinji kvasac vam se brzo "probudi" a onda...
odvojiti šolju brašna iz vanglice a u vanglici stvorite čaroliju od testa:ubaciti malo soli promešati, sodati probuđeni kvasac, punoooo ulja, dva tri jajeta i još pomalo mleka dok se ne stvori fino testo da se ne lepi za ruke.nemojte samo da bude:još malo mleka, pa malo brašna, ma znate vi već to...
ostavite da fino udupla razviti testo, seći u tračice i motati mini viršlice.
tako obučene lete u pleh, premazati žumancetom koje je razmućeno sa malo mleka i soli.posuti susamom...i za kraj vrlo važno za dobru liniju i dijetice:staviti po komadić margarina između viršlica...peći u zagrejanoj rerni dok ne porumene



fina večerica uz jogurt kod nas, a vi imate pravo izbora:pavlaka,kajimak sir.


do sledećeg posta

Нема коментара:

Постави коментар