sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

среда, 28. март 2018.

papanaš iz temišvara


temišvar je divan.predivni trgovi, zeleni parkovi, zgrade secesije i katedrale...i kiša, da dobro ste pročitali : kiša.ali to nam nije zasmetalo da obiđemo ono osnovno po gradu.ja bi ovaj tekst nazvala i "kišobrani u temišvaru".

pogledajte slike i tekst na postu/kisa-u-temisvaru.a nekako mi je baš bilo žao što nemogasmo  da probamo njihov tradicionalni dezert papanaš .
njega nam je preporučila vodič, ali u "lojdu" nisu mogli da nam ga pripreme...i zato evo recepta, evo slika ono, uradi sam, kod kuće...



papanaš

potrebno je:
200gr sitnog, neutralnog sira (ella
2  kom jaja
50gr prah šećera
vanila
narendana kora limuna
oko 120 gr brašna
prašak za pecivo
...i još:
ulje za prženje
umućena slatka pavlaka-blago umućena
preliv od džema, ili skuvan od šumskog voća i šećera
može otopljena čokolada a i nutela

sa prelivom od džema





                                     umutiti jaja, dodati sir, šećer,prašak za pecivo, koru limuna i brašno.
razviti koru,vaditi  male đevrečiće i pržiti u dubokom zagrejanom ulju.završiti voćnim ili čokoladnim prelivom.sve zaliti blago umućenom pavlakom.


sa kremom...

do sledećeg posta





Нема коментара:

Постави коментар