sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

субота, 24. март 2018.

malo snega i topli čaj

opet sneg

sneg...

taman najaviše: došlo proleće, mislim kalendarski, a ono sa tv-a pravo u naša dvorišta, na keju , po zimskim bobicama stigao sneg.i ne bi to bilo ništa posebno, pa mart mesec je, ali visibabe prošle, iz tek podigle trave pre pet šest dana videh dve tri ljubičice...
šta da se radi.izvadih toplu jaknu, šal, kapu i moje roze čizme za sneg pa pravac šetnja.rana jutarnja.mislila sam : medju prvima sam kad ono kej prepun tragova .to su ljubitelji snega  kao i ja.
Da se razumemo, volim ja i proleće i leto i zlatnu jesen, ali sve u svoje vreme.e sad kad se zima našali , pa se vrati i podseti svojom čistotom i belinom na njene prednosti šta drugo nego uživati u njoj.
svež hladan vazduh, belina predamnom...baš sam imala vremena da budem sama sa sobom i svojim mislima.
u početku je bilo inspirativno. zabeležila sam fotke uz put. foto-aparata se teško odričem i svuda  ga nosim.ali eto peha: nisam proverila baterije jer me je izazov snega iznenadio i ja ti fino ostadoh bez alata.taman da u mislima počnem prebirati obaveze u toku dana, pa sutra...ma dosta mi je jedan krug po gradu.skupila sam svoje misli, grudvu snega i belinu u bogat zavežljaj uspomena pa krenuh kući.

zavejana klupa

slike u povratku



periferija

topli čaj

fino raspoložena, crvenih obraza i nosa, sa osmehom na licu ulećem u kuću .i sada vam dugujem jedan topli čaj da vas zagrejem od ove šetnje.napraviću ga po meri za dvoje, mada moj mužić baš i nije ljubitelj zelenog, on bi više onu srpsku klasiku: šumadijski čaj-grejanu rakiju.
tri kašičice sušenih listića zelenog čaja staviti u keramičku posudu.odložiti u mikrotalasnu i blago zagrejati koju sekundicu-dakle samo suve listiće.mogu se zagrejati i na radijatoru ili pored bilo kog izvora toplote.nemojte preterati potrebno je samo da se blago stople i smeste u čajnik.
a sada voda:ona ne sme da provri.kada se mehurići počnu dizati, znači oko 90 stepeni, preliti čaj u čajniku.za dvoje 4 deci vode.poklopiti i nakon nekoliko minuta čitajte: 3-5
procedite iz čajnika vaš napitak, zasladite medom, priložite limun, suvo voće i keksiće...uživajte u toplom, zdravom napitku.

nešto malo o zelenom čaju

blago gorkog ukusa koji mu daje kofein, zeleni  čaj obiluje i katehinom koji smanjuje holesterol u krvi, pomaže kod dijabetesa.tu je i folna kiselina, beta karoten, vitamin C, B2 i E.sve materije imaju i jedno osnovno svojstvo:čiste organizam od slobodnih radikala i toksina.toliko o čaju od mene , ostatak zna google.


do sledećeg posta

Нема коментара:

Постави коментар