sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

субота, 7. октобар 2017.

hleb sa maslinama i majčinom dušicom

moj današnji hleb



krckava korica, topli miris hleba i majčine dušice opojno su zauzeli moju kuhinju danas...uz prodinstano i zapečeno povrće odlično ide......mislim da su mi šnicle bile višak danas...ali pojedoše se i one





sastojci:

400gr graham brašna
100 gr belog brašna
100 gr žutog kukuruznog brašna
40gr kvasca-svežeg
kašičica šećera
100ml ulja
so
10 zelenih maslina
nekoliko grančica majčine dušice-timijana
topla voda po potrebi


spremno za pećnicu







graham brašno, belo i kukuruzno žuto brašno blago izmešati.
sveži kvasac razmutiti u malo tople vode i sa kašičicom šećera.ostaviti da nadođe.

u brašno dodati ulje,so, kvasac i toplu vodu.

zamesiti testo, ne previše tvrdo, odložiti ga u pleh da nadodje.



premazati maslinovim uljem, u hleb utisnuti masline i pokoju grančicu majčine dušice-timijana.



peći na 180 stepeni do zlatno žute boje-oko 30-40minuta


super je sam za sebe...a uz sir, povrće ili nešto iz teglice-zimnice: mmmmm



do sledećeg posta

Нема коментара:

Постави коментар