sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

уторак, 24. јул 2018.

pekara kao da je iz naših kuhinjica...

u jutarnjim šetnjama koje obožavam najbolje upoznam grad, ljude, nova mesta...jutro mi je inspiracija ne samo za taj dan već za radost, optimizam, lepe misli i fine fotke...

ovi rafovi puni hleba i peciva su prava riznica raženog, heljdinog brašna, semenki koje samo možete poželeti i u našoj kuhinji.<3baš me je obradovalo što u srcu grada postoji ovo toplo i ljupko mesto.sve podseća na dom:pletene košare, karirani podmetači, retro daske pune peciva.oduševila su me posebno peciva od domaćih, ručno vučenih kora-ma pogledajte ih samo šteta što se miris i ukus samo naslućuju iza ove sličice


fini đevreci u obliku srca, crni hlebovi ukrašeni posipom od svetlog brašna-pravo iz rerne...
na samom ulazu veliki crni  plehovi sitnih kiflica i pužića-opet pravo iz rerne...

a kada se osvrnete oko sebe za sladokusce sem peciva: keksići na komad, na kilo, čokoladni kroasani i krofne i za kraj prava zbirka čizkejka i torti     
     
       i za kraj, kada pođete niz ulicu shvatite da su tu i ogromne saksije prelepog cveća, i fine, ponosne grkinje , shvatite da je to pekara cele porodice...gotovo da mogu zamisliti kuhinju koja se krije iza ove pekare...kao da smo mi drage moje cool prijateljice umešale svoje prstiće...




do sledećeg posta

Нема коментара:

Постави коментар