sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

понедељак, 6. фебруар 2017.

lovačke šnicle



pikantne, mekane, u  saftu...ko jednom proba ne zaboravlja ih...a u suštini sve vam je to samo šnicla u luku sa začinima. recept sam pokupila u nekom supermarketu na promociji...


Sastojci

  4 osobe
  • prilog
  • 1 pakovanje mešavine povrća-šargarepa grašak kukuruz




  • šnicle izlupati tučkom, natrljati polovinama belog luka, posuti vegetom i premazati sa malo senfa.



tako pripremljene šnicle uvaljati u brašno


šnicle propržiti kratko na masnoći, samo da promene boju.izvaditi na tanjir.

u masnoći gde su se šnicle pržile ubaciti crni luk, kisele krastavčiće sitno seckane , beli luk, pržiti na tihoj vatri
ubaciti alevu papriku, senf ,biber, posoliti.
kada se aleva malo proprži na luku(desetak sekundi) vodite računa da ne zagori, vratiti šnicle u tiganj sa lukom , ušuškati ih u njemu , naliti obilno vodom pa poklopljeno dinstati dok šnicle ne omekšaju a sos se zgusne.na tihoj vatri.
obično služiti uz izdinstanu mešavinu povrća, a odlično ide i pire krompir.
ovog puta sam dodala i malo sosa koji mi je ostao od pečenja .višak sosa uredno čuvam u vrećicama u zamrzivaču.doduše kratko jer mi odlično ide uz većinu mesa i priloga pa nestane očas posla.




do sledećeg posta



Нема коментара:

Постави коментар