sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

петак, 26. октобар 2018.

džem od citrusa i bundeve


e kada bi samo mogli osetiti miris iz moje kuhinje : citrusi, bundeva spojene u teglici džema...a nije neka majstorija, samo malo dobre volje, pogled u ostavu po bundevu, ruka u činiju sa voćem i etoo..idealan spoj.

potrebno je:

4 kom narandža
  • 2 kom limuna
  • 400gr bundeve
  • 400gr šećera


izrada 


narandže i limun dobro oprati u vodi sa malo sode bikerbone.
koru tanko oljuštiti nožićem, bez belog dela koji je gorkast.beli deo skinuti i sa samih voćkica, pa ih iseći u posudu u kojoj će se kuvati džem.

kore sitno iseći na žilijen, dodati voćkicama.

bundevu iseći na kockice, blago blanširati dva do pet minuta u vreloj vodi, pa procediti i kockice bundeve ubaciti u šerpu za kuvanje džema.dodati šećer.



ukuvati džem, predkraj ga ubaciti u blender pa fino  usitniti.ja sam usitnila samo blago jer volim komade voća kroz džem.
prokuvati, vrelo odložiti u tople teglice.ostaviti u pećnici na neko vreme da se uhvati korica.

a šta više od kašičice džema na parčetu hleba?...Palačinke možda


do sledećeg posta

Нема коментара:

Постави коментар