sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

недеља, 13. јануар 2019.

u dane praznika...



kako opisati predhodni mesec...

jednim imenom : 

u dane praznika!





 a počelo je sve slavlje  12/12/18...

vraćajući se sa posla, izuzetno za mene, pešaka, da ubijem vreme do kuće posegla sam za telefonom i onako caknula pogled na sajt coolinarike,da vidim šta je novo, onako u hodu...
kad tamo objava da sam proglašena za cool chefa meseca decembra.šta reći? 
pa titula kojoj se morate obradovati...

i tako...uz radost, organizovala sam igricu stižu nam praznici.
i inače se praznicima radujem kao malo dete, a htela sam sve podeliti sa prijateljima...




uz obilje poklon kutijica sa keksićima obeležila sam dolazak Nove...
koja se sigurno iako sporo primakla...




i onda sretna Nova 2019...

pa se ti praznici nastaviše sa 3/1/19...osamdeset drugi rođkos moga tate...




a onda...5/1/19  četvrti rodjendan naše male Sofi



pa Božić....




...a onda su mi moji cool drugari organizovali igricu:
10/1/19...
kod mives tačno u podne

a ja stigla tek naveče



i obilje slika koje su me razveselile...a moje recepte prikazali na jedan fini, novi lep način...

i eto...stiže i ona Pravoslavna Nova..

a ja vam mogu samo došapnuti: 
neka vam ceo život i svaki dan budu kao praznik,
a vi uvek dobro raspoloženi za druženje...

uz pozdrav od mives
do sledećeg bloga










Нема коментара:

Постави коментар