sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

уторак, 10. септембар 2019.

ružice od pite sa jogurtom

neobično složena, sa sasvim običnim filom, a tako dekorativna...





sastojci:
  • 600-700ml jogurta
  • 5kom jaja
  • 60ml ulja
  • 1prašak za pecivo
  • 500gr gotovih kora za pitu
  • semenke za posip
  • po želji so

priprema:



fil
jaja umutiti, dodati jogurt, ulje i prašak za pecivo.može i malo soli...ja lično pravim bez nje.
staviti jednu koru na radnu površinu.drugu nagužvati i utopiti u fil, pa spustiti po sredini prve kore.





sakupiti nefilovanu koru oko gužvice sa filom...kao na slici




spustiti u pomašćen pleh.tako ponavljati dok ima kora i fila.malo fila ostaviti za preko pite.






posuti susamom,lanom semenkama bundeve po želji...ja sam bez...jako nam se žurilo...joooj







peći na 180 stepeni 35-45 minuta  do zlatne boje.možete u pola pečenja pokriti peki papirom kako bi se zadržala fina boja korica koje formiraju ružice od pite.


lagano razlomiti pitu,toplu uz jogurt...prava fešta..

do sledećeg posta






Нема коментара:

Постави коментар