sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

четвртак, 2. мај 2019.

pavlova za godišnjicu braka

mom mužiću i meni danas je godišnjica braka...tridesetčetvrta...nije šala...godine koje su prošle svaka na svoj način nosi pečat ljubavi sloge nosi pečat života...i nemojte misliti da tu nije bilo i oštrih reči, i dana bez osmeha i dana tužnih...

ali sve skupa to je trideset četiri divnih godina naših života...


a za tu prigodu smuvala sam po kuhinji običnu malu Pavlovu sa jagodama i šlag kremom...
a sada recept


potrebno je:
po jednom belancetu 56 grama kristal šećera.
ova mini verzija rađena je od 4 belanceta.
malo-nekoliko kapi limunova soka
300gr šlag kreme u prahu
ekstrat jagode ili pasirane sveže
500gr jagoda


belanca,kristal šećer umutiti u čvrst sneg.dodati limun sok .dobro umutiti i na peki papiru izliti dve ili tri okrugle kore a od ostataka napraviti pusle.
peći-sušiti na 80 stepeni oko jedan sat.vodite računa da ne požute korice.
umutiti šlag kremu, deo obojiti pasiranim  jagodama ili ekstratom
složiti tortu.dekorisati puslama i celim jagodama



moj mužić toliko me je požurivao da nisam posula prah šećerom a evooo već je dobrano smazao...


želim vam svima puno srećnih godišnjica bilo čega, puno Pavlova puno radosti
do sledećeg posta

4 коментара: