sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

петак, 13. мај 2016.

I believe in angels

verujete u anđele? i ja...tako nežno tako toplo i prijatno vas obuzme osećanje pri pomisli na ta stvorenja...pa šta i ako ne postoje, morate ostati bar delićem dete, prepustiti se mašti i odati im svoje želje...

moji DIY anđeli za laku noć

svake večeri u san me isprate moji anđeli čuvari iz projekta "I believe in angels"
možete ih imati i vi.


na unutrašnjoj strani sobnih vrata obojiti sprejom u boji  mali deo u tamniju nijansu od boje vrata.dok se boja suši skinuti  sa neta sliku anđela .šablon pripremiti isecanjem delova sa slike koji će kasnije biti zlatne boje.šablon anđela prilepiti ( po ivici selotejpom) preko tamne boje .sada zlatnim sprejom (Običnim novogodišnjim) isprskati preko šablona.ispod zlatnom kontur pastom ispišete I believe in angels.i imaćete i vi vaše anđele za laku noć


ovo je jedan od mojih ranijih projekata pa na žalost nemam dodatnih slika u postupku izrade.
probajte nije teško dobiti svoje anđele za laku noć...

do sledećeg posta

Нема коментара:

Постави коментар