sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

петак, 27. мај 2016.

moja bašta

začinsko i lekovito bilje

lavanda samo što nije procvala
žalfija se već okitila lila cvetićima
konačno malo sunca ovih dana.predhodni period kiša baš me je činio tužnom...ali gle čuda moja baštica kao da je samo na tren utihnula, pritajila se a sada počinje da pokazuje svoje čari.
 čuvar kuća se šepuri iz stare šerpe nameštene na krovu od starog biber crepa
lekovita svojstva ove biljčice su od davnina i nadaleko poznate.svaki dom bi morao da ima ovakvog ljubimca.









                                  mirođija...čudesno meka, mirisna i spremna kako za ukras tako i za ručak...
nana prelepo uspeva pored jezera


ukrasni peršun tek kreće

korijander se tek pomalja iz zemlje

mirođija i nana u duetu
vlašac,majčina dušica i peršun 
 i sve ovo mi se pruža na dohvat ruke,na tremu,pored jezera u dnu bašte...gde god da je svako proleće me raduje jer je još jedna šansa za novi rast, novi život i priču...


do sledećeg posta
.

Нема коментара:

Постави коментар