sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

среда, 18. мај 2016.

stari ormar u novom izdanju



mojih ruku delo
pri svakom ulasku u garažu i ostavu kuće pogled bi mi privukla stara zaboravljena komodica-ormar.oronula,tužna, premazana slojevima bezvezne lak boje koje je vreme dobrano načelo kao da je vapila za pomoć.
i došao je i taj dan...muški deo porodice se morao oprostiti od nje,izvaditi alat i ostale"neophodne"stvari i predati mi je u renoviranje...
evo detalja kojim sam opremila kuhinjski deo vikendice.

oslikana komodica

najpre sam let lampom i špahlom skinula staru boju ne bi li došla do drveta koje je strpljivo čekalo da dođe do izražaja, dva šmirglanja, brisanje i priprema za oslikavanje.najpre sam celu komodicu premazala sadolinom sa malo laka i drvo je dobilo na "dubini"a sam komad nameštaja počeo da poprima svoj šarm...e sada sledi deo sa uljanim bojama, najpre odabrani šablon groždja (slička za šablon) preslikan na vrata kao osnova za crtanje.a da ne zaboravim ručke, one su od komada starog sasušenog čokota i prišrafljene na mesto starih plastičnih.bitna je asimetrija zar ne?ja volim da slikam, naročito uljanim bojama pa mi ovo bojanje nije bilo teško.početnici mogu prilepiti i neki dekupaž detalj,mada nikada nije isto...
novi  komad nameštaja je dobio dušu i prelepo ide uz kamen na zidu i pod od crepa...
kao stvoren za dve vinske čaše i buteljku domaćeg crnog vina...



do sledećeg bloga živeli...

Нема коментара:

Постави коментар