sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

уторак, 17. мај 2016.

ljuljaška

Ljuljaška
ljuljaška

ljuljaška

od malena pamtim osećaj sreće, adrenalin i iskre u srcu pri  pomisli na  ljuljašku.lagani drhtaj,zalet, noge od tla i poletim uvis,sve više i više...pomislim do neba i nazad.onako maloj nebo iz mog dvorišta mi se ipak činilo dostižno .stari dud u dnu dvorišta čuvao je verno moju prvu ljuljašku godinama.iznova sam joj se vraćala u danima starijeg detinjstva, a onda je pala u zaborav...prošle  su godine, nema više ni starog duda, ni prve ljuljaške...ali sada na tremu koji gleda u zelenilo moje bašte umesto ljuljaške ležerno se šepuri ligeštul u znak sećanja na detinjstvo, radost i igru.


mala ljulja

...i opet ljuljaška




a sada moj DIY projekat: ljuljaška za lutku kao dekoracija .ova ljuljaška je napravljena od male daščice, privezana kanapom za ivicu terase, a na njoj svoje dane provodi mala keramička lutkica koja je prilepljena toplim lepkom da ne bi padala.meni je slatko, a vama?









iskoristite-stare-gume-11
a može i ovako...

do sledećeg posta


Нема коментара:

Постави коментар