sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

среда, 11. мај 2016.

moje teglice

I evo malo kreativnosti...Kada sam spoznala tehniku dekupaža nije mi dalo mira.isprobavala sam je na svemu i svačemu, počev od delova nameštaja, uskršnjih jaja crepova pa sve do flaša i teglica.
Dekupaž je osnova i početak rada, a maštom uz pomoć zlatne kontur paste mašnama i čipkom došla sam do ovakvih lepotica


Za one koji bi nešto više o ovim teglicama: Obične prozirne tegle-teglice, onako jednostavne i dosadne najpre bojom u spreju prebojite u belo...i poklopac naravno.Za sušenje je potrebno pet do deset minuta.

crveno volim te crveno

Teglica levo je dobila ovaj prelepi naziv, a dovršena je lepljenjem obične crvene čipke i crvene saten mašne.Čipka je lepljena "Marabu" lepkom za dekupaž, a mašna toplim lepkom iz "pištolja"(ako se to nema dobar je i super lepak ili OXO).

zlatno-žuta kompozicija

Drugarica gore pomenute teglice je urađena klasičnim dekupaž papirom, ali može poslužiti i salveta.Željeni motiv iseći, riženi papir potopiti u malo vode,Prosušiti i lepiti  u kompoziciju na tegli.motiv od jednog sloja salveta se odmah lepi na površinu bez natapanja u vodu.Uvek koristim "Marabu"lepak.Kada se motiv i lepak prosuše, nanosi se lak iste robne marke ali samo preko motiva.
Moram napomenuti da finansijski izdatak za  kvalitetni lepak i lak nije velik, a pakovanja su mala baš po meri za hobiste.
...i na kraju finiš od zlatne kontur paste kojom se oiviče motivi i naglase detalji.to daje prelepu dubinu celom radu i ističe ga.

Do sledećeg posta...pozz        

Нема коментара:

Постави коментар