sitnice koje me čine sretnom i puno mi znače podeliću sa vama.

недеља, 16. септембар 2018.

šantili krema i šta sa njom...



ovih dana sam se usporila, opustila...ipak ova divna svilenkasta krema me je baš oživela i potakla da se poigram sa njom...






ko ne voli fini ukus ove kreme, lagane pufnaste i nežne...sve sam nešto na brzaka pokupila po kuhinji , odlučila da se poigram i provedem divno veče  sa vama.
dakle za početak:

šantili krema

sastojci:
  • 600ml mleka
  • žumanceta
  • 130gr šećera
  • 60gr skroba kukuruznog
  • kesica vanile
  • 250ml slatke pavlake

žumanca i šećer umutiti .dodati hladno mleko i skrobno brašno i vanilu.kada se dobije glatka masa staviti na tihu vatru i ukuvati u gusti krem uz neprekidno mešanje.
dobro rashladiti.
umutiti slatku pavlaku, sjediniti postepeno sa ohlađenim kremom.dobićete finu, nežnu , vazdušastu kremu.


a šta sada sa ovom finom kremom?

dezert sa piškotama

dezert sa piškotama


sastojci:

  • 1pakovanje veliko-piškota-24 komada
  • 300gr šantili kreme
  • 250ml mleka
  • 50gr kokos brašna
  • 50gr čokolade
  • kašika ulja
  • malo zelene boje za kokos

 priprema:


u stvari, piškote možete puniti kremom po želji, čokoladnom, običnom poslastičarskom, sa ukusom voća, žele bombonama:mašta može svašta.ovu idejicu  vam donosim sa  stranice gde recept možete videti u originalu

za dvanaest kolačića potrena vam je trećina količine krema.
u jednom tanjiru naliti mleko i malo šećera koji dobro otopiti.ja sam radila bez šećera jer su mi i piškotice ono:slatke.
u drugom tanjiriću nasuti kokos brašno.
provući na brzinu kroz mleko piškotice
na pola piškota naliti kremu, poklopiti drugom piškotom i uvaljati u kokos brašno
odložiti u frižider da se kolačići fino rashlade.od ove količine ispadne dvanaest kolačića-
dok se kolačići hlade, malo kokosa obojiti u zeleno.čokoladu sa kašikom ulja otopiti na pari, pa spremiti u špric kesu.
dekorisati kolačiće...

ljupka šarlota

ljupka šarlota

sastojci:
  • 1kom malo pakovanje piškota
  • 1 šolja mlakog mleka
  • 300gr šantili kreme
  • 100gr žele bombona
  • 2 kašike otopljene čokolade


priprema:

piškote na brzinu provući kroz mlako mleko.složiti u obruč za mini tortu.
piškote poredjati i po dnu.zaliti šantili kremom do pola.posuti sitno seckane žele bombone.
na vama je odluka:mogu i čoko bananice, suvo grožđe...
zaliti do vrha ostatkom kreme.
zaliti čokoladom i dekorisati po želji...
ako torta nije za curke, imamo mi i plavu traku...ha ha ha...
rashlađeno i obavezno udvoje...

do sledećeg posta

Нема коментара:

Постави коментар